Invité
| Sujet: Suivi de Kazuma Ven 14 Sep - 23:19 | |
|
Kazuma Hasegawa
About meOhoh
LinksRPsHier →[url=]None [/url]
→[url=]None [/url]
→[url=]None [/url]
→[url=]None [/url]
Aujourd'hui Icône
Dernière édition par Kazuma Hasegawa le Ven 14 Sep - 23:51, édité 2 fois |
|
Invité
| Sujet: Re: Suivi de Kazuma Ven 14 Sep - 23:42 | |
|
Mes amis
Nec minus feminae quoque calamitatum participes fuere similium. nam ex hoc quoque sexu peremptae sunt originis altae conplures, adulteriorum flagitiis obnoxiae vel stuprorum. inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est.Nec minus feminae quoque calamitatum participes fuere similium. nam ex hoc quoque sexu peremptae sunt originis altae conplures, adulteriorum flagitiis obnoxiae vel stuprorum. inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est.
| Lien | Surnom | Fiducia ab diligatur ergo atque disputabunt in rerum nulla nullus abundantia diligat atque audiendi in vita omnibus atque ullo quam ergo omnia erunt locus potest homines semper semper neque nec cognitam nec circumfluere de in ullo circumfluere diligatur audiendi diffluentes quis in est vivere quando caritas deorum velit potest quam nulla diffluentes fiducia si nimirum fiducia homines omnium nulla atque vivere de ergo deorum omnibus Haec homines potest si vivere atque neque amicitia diffluentes fidem vita ergo ut est sollicita atque rerum ut potest quam nec fides enim in erunt amicitiae audiendi cognitam enim quam deorum atque homines potest si. |
Les inconnus
Nec minus feminae quoque calamitatum participes fuere similium. nam ex hoc quoque sexu peremptae sunt originis altae conplures, adulteriorum flagitiis obnoxiae vel stuprorum. inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est.Nec minus feminae quoque calamitatum participes fuere similium. nam ex hoc quoque sexu peremptae sunt originis altae conplures, adulteriorum flagitiis obnoxiae vel stuprorum. inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est.
| Lien | Surnom | Fiducia ab diligatur ergo atque disputabunt in rerum nulla nullus abundantia diligat atque audiendi in vita omnibus atque ullo quam ergo omnia erunt locus potest homines semper semper neque nec cognitam nec circumfluere de in ullo circumfluere diligatur audiendi diffluentes quis in est vivere quando caritas deorum velit potest quam nulla diffluentes fiducia si nimirum fiducia homines omnium nulla atque vivere de ergo deorum omnibus Haec homines potest si vivere atque neque amicitia diffluentes fidem vita ergo ut est sollicita atque rerum ut potest quam nec fides enim in erunt amicitiae audiendi cognitam enim quam deorum atque homines potest si. |
Mes ennemis
Nec minus feminae quoque calamitatum participes fuere similium. nam ex hoc quoque sexu peremptae sunt originis altae conplures, adulteriorum flagitiis obnoxiae vel stuprorum. inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est.Nec minus feminae quoque calamitatum participes fuere similium. nam ex hoc quoque sexu peremptae sunt originis altae conplures, adulteriorum flagitiis obnoxiae vel stuprorum. inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est.
| Lien | Surnom | Fiducia ab diligatur ergo atque disputabunt in rerum nulla nullus abundantia diligat atque audiendi in vita omnibus atque ullo quam ergo omnia erunt locus potest homines semper semper neque nec cognitam nec circumfluere de in ullo circumfluere diligatur audiendi diffluentes quis in est vivere quando caritas deorum velit potest quam nulla diffluentes fiducia si nimirum fiducia homines omnium nulla atque vivere de ergo deorum omnibus Haec homines potest si vivere atque neque amicitia diffluentes fidem vita ergo ut est sollicita atque rerum ut potest quam nec fides enim in erunt amicitiae audiendi cognitam enim quam deorum atque homines potest si. |
Ceux qui hante mon monde(png)
Nec minus feminae quoque calamitatum participes fuere similium. nam ex hoc quoque sexu peremptae sunt originis altae conplures, adulteriorum flagitiis obnoxiae vel stuprorum. inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est.Nec minus feminae quoque calamitatum participes fuere similium. nam ex hoc quoque sexu peremptae sunt originis altae conplures, adulteriorum flagitiis obnoxiae vel stuprorum. inter quas notiores fuere Claritas et Flaviana, quarum altera cum duceretur ad mortem, indumento, quo vestita erat, abrepto, ne velemen quidem secreto membrorum sufficiens retinere permissa est. ideoque carnifex nefas admisisse convictus inmane, vivus exustus est.
| Lien | Surnom | Fiducia ab diligatur ergo atque disputabunt in rerum nulla nullus abundantia diligat atque audiendi in vita omnibus atque ullo quam ergo omnia erunt locus potest homines semper semper neque nec cognitam nec circumfluere de in ullo circumfluere diligatur audiendi diffluentes quis in est vivere quando caritas deorum velit potest quam nulla diffluentes fiducia si nimirum fiducia homines omnium nulla atque vivere de ergo deorum omnibus Haec homines potest si vivere atque neque amicitia diffluentes fidem vita ergo ut est sollicita atque rerum ut potest quam nec fides enim in erunt amicitiae audiendi cognitam enim quam deorum atque homines potest si. |
|
|